مدیران باشگاه های فوتبال  بندرعباس

مدیران دستگاه های اجرایی بخشنامه استاندار را اجرا کنند



جلسه هم اندیشی مدیران باشگاه ها و هیات فوتبال شهرستان بندرعباس با حضور رئیس و دبیر هیات فوتبال برگزار شد.

   
به گزارش صبح ساحل،  مدیران باشگاه های فوتبال بندرعباس در حضوری بی‌سابقه با شرکت در اولین جلسه هم اندیشی سال ۱۴۰۲ هیات فوتبال شهرستان بندرعباس به بحث ، گفت و گو و برنامه ریزی پیرامون تقویم سال جاری هیات فوتبال شهرستان بندرعباس نشستند.
در ابتدای این جلسه رئیس هیات فوتبال شهرستان بندرعباس  از استقبال باشگاه های شهرستان بندرعباس برای حضور در این جلسه ، به کمبودها و مشکلات موجود بر سر راه هیات فوتبال شهرستان بندرعباس برای ادامه حیات تاثیر گذارخود اشاره کرد و افزود کمبودها ، نقص ها و گلایه ها رو قبول داریم ، اما دست تنهاییم.
وی افزود:  نبش قبر کردن اتفاقات و عملکرد گذشته ، دردی از دردهای بی شمار فوتبال شهرستان بندرعباس را کم نمی‌کند و ما همچنان برای رسیدن به یک چرخه پر جنب و جوش و فعال ، دست یاری به کمک تمامی باشگاه داران  ، سیاسیون و مسئولین  داریم و این حضور کم سابقه شما  را ، نوید بخش آغاز همکاری های بیشتر برای رسیدن به آرمان شهر فوتبال بندرعباس می دانیم.
وی با تشکر از همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس ، از همکاری های دو جانبه این سازمان با هیات فوتبال شهرستان در زمینه استفاده از زیرساخت های ورزشی خود در سطح شهرستان بندرعباس خبر داد.
اسماعیل مرادی دبیر هیات فوتبال شهرستان بندرعباس بیان داشت: امروز دور هم جمع شده ایم تا ضمن بررسی و تدوین  تقویم سال ۱۴۰۲ این هیات به باشگاه ها پاسخگوی سوالات شما عزیزان بوده و جزییات آن را به بحث و گفت و گو بنشینیم . وی افزود : در خصوص آیین نامه و سامانه بارگذاری مدارک تغییراتی اعمال شده تا به کیفیت و سهولت روند دریافت مدارک و استعلامات باشگاه ها تسری ببخشیم.
دبیر هیات فوتبال شهرستان بندرعباس در ادامه بیان کرد:  ، می خواهیم با همکاری کمیته داوران و آموزش  دو کلاس دانش افزایی تخصصی داوری تا قبل از شروع لیگ هایمان بر کیفیت قضاوت داوری مسابقات خود بیافزاییم.
در بخش دیگری از این جلسه مسئول کمیته انضباطی هیات فوتبال شهرستان بندرعباس خطاب به باشگاه ها عنوان کرد:  امسال در نظر داریم به منظور اثر بخشی بهتر تصمیمات و آرای انضباطی صادره ، تمامی آرای انضباطی را رسانه ایی کنیم.
پس از صحبت های رئیس و دبیر هیات فوتبال شهرستان بندرعباس ، تنی چند از مدیران باشگاه ها به نمایندگی از سایر مدیران  به بیان مشکلات باشگاه ها پرداختند که از مهمترین معضلات عنوان شده ، اشاره به عدم استقبال اسپانسر و نیاز شدید باشگاه به تزریق بودجه جهت ادامه حیات خود ، عدم تامین زمین تمرین و هزینه بالای اجاره زمین بود.
در پایان این جلسه ، تمامی مدیران و نمایندگان باشگاه ها با اشاره به دستور و بخشنامه استاندار  استان مبنی بر مردمی سازی ظرفیت های معطل دولتی در بخش های مختلف و در اختیار قرار دادن اماکن ورزشی ادارات و نهادهای دولتی به مردم ، از معطل ماندن ، بی محلی و عدم اجرای دستگاه ها به این بخشنامه ابراز گلایه کردند و از استاندار و مشاور ورزشی ایشان که خود خاک خورده فوتبال و اسطوره های فوتبال شهرستان بندرعباس در سطح ملی است تقاضا نمودند با پیگیری این بخشنامه مسیر باشگاه داری و ادامه حیات آن ها را تسهیل نمایند.

منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها